Articole intarziate


In cap, am cateva articole pe care trebuie sa le scriu de vreo 3-4 luni, dar nu prea pot sa le public pentru ca am aflat ca anumite persoane imi citesc blogul. Asta nu ar fi un lucru rau, dar fiind un blog personal, poti afla multe chestii personale care pot aduce la diverse conversatii acide datorita deciziilor care le am luat in viata mea, iar acele persoane nu ar fi de acord cu ele. Prin urmare, fara sa dau mai multe detalii despre subiectul acestor articole, le voi scrie acum cat mai sunt c at de cat proaspete, dar vor aparea publicate cam peste 2 ani cand reusesc sa finalizez subiectele respective. Aceasta publicare amanata se datoreaza unui subiect si unor cititori mai speciali.

Un alt subiect mai putin daunator, dar cu mai multe ravagii in prezent si la fel de complex ca anteriorul, il voi amana spre publicare pana in decembrie. Este un subiect care tine de un singur cititor, dar prefer nepublicarea acestuia pana in decembrie.

Prin urmare sa nu va speriati daca, peste cateva luni, vor aparea articole ce isi au actiunea in trecutul de acum cateva luni sau in prezent.

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 21/10/2012, in Ganduri, Idei, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasa un comentariu

