Un articol intarziat… Demisia fortata de la Datagroup


Un alt articol intarziat… De data asta este in legatura cu demisia mea fortata de la Datagroup.

Cat de incantat am fost de jobul de la Datagroup puteti citi Aici. Pacat ca, cel putin in Timisoara, nu gasesti oameni seriosi, de fapt, angajatori seriosi.

Inca de la inceputul angajarii mele la Datagroup, m-am plans atat celor de la resurse umane, cat si altor sefi de la alte departamente in legatura cu lipsa de lucru. Faptul ca nu primeam carti ale caror xmluri sau epuburi sa le verific si corectez decat maxim 3 pe saptamana si acestea puteau fi facute in maxim 2-3 zile, ma indigna si eram mereu speriat de faptul ca as putea sa fiu dat afara…

Ei bine pe 16octombrie, fix la 10 minute inainte de terminarea programului am fost chemat de sefului de la resurse umane… si pe motiv ca nu lucrez si ca nu ne intelegem… mi s-a dat demisia sa o semnez… Da, ca un mare prost, am semnat-o lipsit de experienta vietii si speriat… Oficial am incetat sa mai lucrez la Datagroup din 1 noiembrie…., neoficial chiar din 17 octombrie, cu promisiunea ca voi primi salariul intreg.

Nu inteleg cum am fost tinut o luna de proba, trecut pe nedeterminat si apoi dupa inca o luna, fortat sa demisionez pentru ca nu lucrez…

Daca eram mai copt la cap… nu renuntam, pentru ca in acel moment era un job foarte bun. Dupa aceea, am inceput sa lucrez ca si web developer, part time, pentru 200 euro.

Sunt cativa oameni care m-au contactat pe messenger sau prin email in legatura cu Datagroup, sper sa va ajute acest articol + raspunsurile care vi le-am dat si care le voi scrie si jos.

  • Catre S. care dorea sa stie daca merita sa te angajezi si daca sunt necesare cunostinte multe.

Cerintele nu sunt mari deloc. Stiu un prieten care nu stia nimic si nu avea nici BACul si l-au acceptat si l-au invat ei pana la urma…
Totusi, nu-ti mai fa rau singura si nu te mai gandi la datagroup pentru ca nu este o firma serioasa si nici una in care sa iti petreci toata cariera profesionala. Eu am lucrat 2 luni la ei si dupa m-au obligat sa imi dau demisia pe motiv ca nu lucrez. Gandeste-te ca prima luna e de proba, dupa treci pe contract nedeterminat. Se pare ca eu am reusit sa trec luna de proba, dar dupa inca o luna s-au razgandit? Cum e asta ?
Am observat ca in Datagroup Junior Project Manageri nu lucreaza mai deloc inafara de niste mailuri trimise si ca majoritatea angajatilor vechi isi permit sa isi ieie pauze de 20 minute in fiecare ora… daca faci un calcul ora de pauza + 20 inmultit cu 8 ore de lucru =220 minute de pauza… adica 3 ore si 40 de minute pauza din 9 ore. De asemenea, acelasi Project Manager iti da de lucru sau nu in functie de ce chef are , insa daca te vede ca nu muncesti trimite mail la Seful de la Resurse umane…
Repet, nu-ti fa griji pentru ca Datagroup nu este o firma serioasa si merge pe sistemul: Facem 100 de angajari pentru 3 luni de proiecte, ii dam afara si apoi facem din nou alte angajari pentru alte proiecte tot pentru o perioada scurta. Gandeste-te ca ei din Noiembrie inca angajeaza oameni si saptamanal vin cel putin 10-15 oameni la interviu din care cel putin jumate sunt acceptati…
Nu stiu daca stii de problemele de piraterie software. Orice software trebuie platit daca asa cere producatorul ei. Ei bine, pe serverele data group sunt zeci de programe piratate de la Adobe PhotoShop in 3-4 versiuni la multe alte programe. O firma adevarata care se respecta nu ar proceda asa.

  • Catre D. care s-a plimbat ca si mine de la Flex la Datagroup
Iti urez succes si ai grija pentru ca nu sunt seriosi.

Au tendinta sa angajeze zeci de oameni lunar, sa ii tina cateva luni si apoi sa ii dea afara pe motivi ca nu lucreaza, cand de fapt nu li se da de lucru.

La mine prima luna era de proba, am trecut luna, am fost trecut pe nelimitat si dupa o luna se trezesc ca nu mai sunt bun ca nu stiu ce si m-au chemat in ultimele 5 minute din program si m-au obligat sa imi dau demisia pe motiv ca nu lucrez cand mie junior project managerul nu imi dadea de lucru.. Cand am fost, tot asa au zis ca in 3 luni apare nu stiu ce proiect etc… si nu a mai aparut  .

Eu luam 1000 ron + bonuri de masa pe care nu ti le accepta aproape niciunde, exceptie Profi… nu ai ce  bonusuri sa faci.. eu cand nu aveam de lucru incercam sa mai fac un site ceva dar m-au prins ca fac upload si download prea mare si mi-au dat un avertisment..

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 12/02/2013, in Viata mea and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 24 comentarii.

  1. Bataie de joc la angajare. Niste jegosi.

  2. Eu lucrez la datagroup de 3 luni deja si nu prea iti dau dreptate ^_^
    Poate ca din cauza locatiei si proiectului ,din fericire eu is pe Ghioceilor pe proiectul cu testamente ,nu generaliza firma si pe toata lumea. Exact ca si colegul meu care o fost amenintat ca il da afara care nu devine mai atent cu documentele care le face ,pana la urma sa discutat si sa rezolvat problema mutandu-l pe alta etapa mai usoara pentru el. Sa inteleg ca faceai ceva final check? oh si nu nu ii angajeaza si dupa terminarea proiectului ii da afara ,probabil ca nu ai observat dar in general au nevoie de oameni pentru ca vin niste pretentiosi care nu stiu ce-i munca de jos si cer mult prea mult fara a merita acest lucru.
    Generalizezi o firma pentru ca din nou tu nu iti faceai treaba corect si nu iti mai dadeau efect de lucru ,pentru care ti-o incetat contractul de munca. Dude documenteaza-te despre tot inainte sa generalizezi si fara nici-o suparare dar nu mai da sfaturi daca merita sa mergi la interviu sau nu. Oh si da sunt pauze din ora in ora si pauza de masa care ii 30 de min/1 ora

    • Te rog frumos data viitoare incearca sa scrii corect gramatical si sa nu ma chinui sa citesc ceea ce ai scris. Da faceam final check pe ipad daca aveam unul si nimeni nu cere prea mult, pentru ca ei ofera o suma anume si tu daca vrei bine daca nu nu, chestia asta nu are legatura cu faptul ca te baga la proba o luna, dupa te trece pe perioada nedeterminata, deci esti ok si dupa 2 saptamani te roaga sa iti dai demisia. Daca nu imi faceam treaba corect de ce am mai fost trecut la perioada nedeterminata? „Duderitzo” documenteaza-te tu inainte sa scrii aiureli si dau sfaturi ca imi permit asa cum si tu ti-ai permis comentariul asta. Iar pauzele alea sunt vrajeli. Nu ai cum sa ai pauza din ora in ora ca nu ai mers la o petrecere, ai mers la munca sau nu stiti ce inseamna munca. Daca la 8 ore pe langa pauze de 30min/1 ora mai iei si in fiecare ora pauze de 10-15 minute e clar cat se munceste.

Lasa un comentariu

