Angajator taran caut angajat inteligent, platesc prost


In cautarea unui job… am dat de un angajator… putin spus taran.

Angajatorul cauta initial un operator calculator. Anuntul l-am gasit pe tocmai.ro si imediat am trimis mesaj. Dupa aceea se pare ca era vorba de un administrator „sait” . Toate bune si frumoase pana ajung la interviu… Sunt lasat cam 30 de minute sa astept si sa astept si sa astept… pentru o discutie de 5 minute… wtf ?

Angajatorul meu este un taran… mare, gras care nu isi misca nici muschii, dar nici creierul si reprezinta firma Davo Geto Plast… o firma de tamplarie/termopane si alte cele de genul asta…

Omul meu ma astepta cu televizorul aprins si nici macar nu stiam daca ma asculta sau se uita la televizor…  Tot ce aflu in acest interviu este ca poate sa imi ofera 500 lei + 1% comision din vanzari pentru 16 ore de lucru pe saptamana + altele de acasa. Dupa un mic calcul am descoperit ca acel 1% ca sa valoreze 100 lei trebuie ca magazinul sa aibe 10000 lei vanzari… Si ma gandeam eu, cum drac face un magazin de termopane atata vanzare pe internet cand eu daca as dori sa-mi cumpar asa ceva, as merge sa vad direct materialul si nu sa il cumpar de pe net.

Dupa doua saptamani omul ma cheama la un al doilea interviu. Ma lasa sa astept vreo 15 minute si de data asta televizorul era dat tare… nici macar nu puteam sa il ascult pentru ca auzeam mai tare televizorul… Iar ca un efect in plus, omul tocmai mancase si in fata mea era un borcan cu castraveti murati si se tot scobea cu limba in gura…

Imi daduse cu 23 de ore inainte de acest al doilea interviu doua siteuri… sa le analizez/studiez ca si tema de casa, de parca pentru 5 milioane ma apuc acum sa fac teme de casa. Un site era un magazin online de haine, iar celalalt se vroia sa fie un magazin/aplicatie prin care iti puteai alege modelul usi/geamului de termopan impreuna cu grosimea, tipul ramei culorile, marimile si alte smecherii… dar de fapt era un blog cu un link catre o aplicatie care doar designul era de el si functionalitatea 0…

Eu pentru 500lei + 1% comision din cele 2 magazine care faceau .. „prea multe” vanzari trebuia, nu doar sa ii administrez( moderare, administrare tehnice, intretinere) cele 2 siteuri, dar si sa ii termin aplicatia… Un part time real este platit cu 600 lei + bonuri de masa in valoare de aproape 200 lei si el imi ofera cu aproape 50% mai putin decat acel part time real, dar munca pe care o vrea de la mine este una nu de administrator magazin online/ operator pc, ci de un web designer/web developer + administrator magazine online.

Tarani cu bani am mai vazut… cum ar fi Becalli, dar totusi asta e crestin, norocos, mostenitor al averii lui tac-so si un om cat de cat destept, nu inteligent, dar destept.

Insa acest mare angajator… e un taran total… Credeti ca daca va aflati in pozitii bine platite unde stati doar pe scaun si mancati toata ziua fara sa miscati macar un muschi al fetei, dar apoi al creierului sau a corpului propriu-zis, va puteti bate joc de inteligenti? Ei bine, este fix invers. Noi inteligentii, ne permitem sa va prostim pe voi si nu voi pe noi.

Si am zis hai pa acestui job…

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 08/03/2013, in Ganduri, Idei, Viata mea and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. mocanu ioana

    mai exact in ce zona etse aceatsa firma? pentru ca si eu sunt chemata la un interviu la aceasta firma pe postul de secretara si sunt f curioasa daca este punctul de lucuru in zona colentina

  2. Adevarat e un cacanar
    Un burtos de nu isi misca curu sa treaca strada sa isi cumpere o sticla de apa trimite angajatul sa cumpere apa
    Aviz amatorilor de doriti angajare in aceasta firma sa va ganditi de doua ori

  3. Buna tuturor…as dori sa stiu daca adresa este in Timisoara sau Colentina (Buc)? Intreb acest lucru deoarece am vazut 2 adrese diferite in comentariile voastre. Am vazut ca are iar anunt pe http://www.tocmai.ro, pentru postul de secretara, unde ofera salariu de 2000 de lei…dar mi s-a parut suspicios de la inceput si am inceput sa ”sap” despre firma si am vazut ca au fost in faliment la un moment dat (astfel, asa am dat si de aceasta postare). De aceea va rog sa-mi dati cat mai multe detalii posibile, ca sa stiu cum sa procedez, in caz ca ma cheama la interviu. Multumesc anticipat!

  4. Multumesc pentru raspuns. Anuntul este acesta: http://www.tocmai.ro/bucuresti-angajam-asistenta-manager-14091365.html – in caz ca ajuta aceasta informatie.

Lasa un comentariu

