Lol streamer : Littlebearr


Scriam odata ca m-am apucat de Lol. Cam de 2 luni, m-am pus pe invatat Lol, uitandu-ma la altii cum joaca.

Am inceput cu campionatele de lol, cel american si cel european ( LCS NA & EU ) :  link campionate, unde poti viziona cei mai buni campioni luptandu-se intre ei.

Apoi am inceput sa urmaresc diferiti streameri ( jucatori care filmeaza live in timp ce joaca) si sa invat de la ei cum se joaca un erou sau pozitiile. In LoL sunt 4 pozitii: top, mid, bot si jungla si peste 100 de eroi cu puteri unice.

Azi o prezint pe Littlebear,  o jucatoare de nivel intermediar pe nume Christin din America de Nord.  Face parte dintr-un clan pe nume Kitchen Bandits, unde sunt alte domnisoare pe care le voi prezenta in viitor.  A reusit, impreuna cu prietenii ei, sa realizeze o metoda de a creste repede in nivel si anume jucand contra boti la intermediari pe harta de 3 v 3.  Din pacate, contul ei primar a fost furat de 2 ori, deci si-a facut alt cont pentru a putea juca. Ca si simbol si mascota al ei este ursuletul de plus pe care il vedeti si in captura de ecran de mai jos.

streamer

//

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 04/05/2013, in Viata mea and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasa un comentariu

