Cum arata Google Bot ?


Azi am verificat 2 siteuri pentru un italian, deci prin urmare m-am pus pe citit SEO la greu ca sa imi actualizez cunostintele.

Ei bine, toata lumea a auzit de Google Bot si stie si cam ce face, dar cum arata? Am dat peste el intr-un ghid Seo si el arata cam asa:

google bot

//

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 15/05/2013, in Viata mea and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasa un comentariu

