Conexiune dintre Lipo-Data si Datagroup


Dupa un email de la o domnisoara, am constat alaturi de ea, ca ar exista o legatura intre firmele Datagroup si Lipo-Data.

Ceea a doua firma m-a contactat prin email acum cateva lunii, intrebandu-ma de ce am plecat de la Datagroup si precizand ca chiar daca nu raspund sau orice raspuns as da, nu ar schimba chemarea mea la interviu. Ei bine, eu le-am dat raspunsul si nu am mai fost contactat… De aici, deja putem discuta despre o chestiune suspecta.

Ambele firme se ocupa de acelasi lucru, prelucrarea cartilor editurilor nemtesti in formate electronice, un alt punct comun.

Ambele firme angajeaza multe persoane brusc si apoi… probabil le da afara, lucru constat de domnisoara care m-a contactat.

  Singura mea suparare e sa nu fiu presata sa plec pentru ca Lipo-data mereu angajeaza, nu mi-ar convine sa ma lase dupa 1-2 luni. Oricum, e o legatura intre cele doua firme. Multumesc pentru parere si numai bine!

 

Daca firmele angajatoare nu sunt serioase si sigure, macar posibili angajati au inceput sa se documenteze, inainte de a merge orbeste  la un interviu si apoi sa se loveasca de sefii iresponsabili.

 

Articole despre Datagroup: Angajarea continua, Demisie fortata, Prima parere

 

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 26/06/2013, in Viata mea and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Nu stiu ce legatura exista, dar oamenii vin si pleaca … spre surprinderea mea eu lucrez la dgi de 1 an si la inceput a fost totul minunat dupa scurt timp, aproximativ o luna, s-au schimbat regulile de 100 de ori, nu s-au respectat angajamentele cu privire la contract, te forteaza la maxim sa cu ‘normele’ ba de timp ba de documente, nu stiu ce sa spun, a inceput bine, dar acum ma bate gandul sa emigrez din dgi.

    • Tocmai asta e problema, ca in 2 ani, lumea tot pleaca si vine, ca in 2 ani ei angajeaza oameni o luna de proba, apoi ii trece mai departe si dupa inca o perioada isi bat joc de ei si ii forteaza sa demisioneze sau alte lucruri si ar mai fi si faptul ca folosesc la greu programe piratate, ceea ce pentru o firma e o problema mare🙂. Nu au cum sa angajeze atatia „tehnoredactori” si nu are cum atata lume sa fie lenesa, necalificata sau mai stiu eu cum, mai ales cand dupa luna de proba ei ii trec in perioada nedeterminata…

Lasa un comentariu

