Agentii de recrutare: Manpower, Adecco, Lugera &Makler, Gi Group


Desi intr-un articol anterior, am pus la indoiala utilitatea agentiilor de recrutare, unele agentii sunt mai bune, altele mai putin bune.

Conform modelului de tabel cu note acordat hosturilor romanesti de gazduire, la fel voi face si aici insa dupa urmatorii parametrii: seriozitate, eficienta si bun simt.

In ultimul an am contactat direct sau indirect, prin alte persoane, cateva agentii de recrutare in cautarea unui loc de munca.

Adecco

Prima agentie de recrutare contactata de mine a fost in anul 2012, prin iulie-august. Este vorba despre Adecco despre care am mai scris si aici care m-au pus sa completez un CV care nu continea nici macar informatiile de baza a unui posibil angajat si apoi mi-au oferit direct un job pe linia de productie, fara a tine Cvul intr-o baza de date si a-mi oferii ceva conform cunostintelor mele. Tot ei, la plecare s-au strambat si abia mi-au raspuns la telefon si la email cand le-am zis ca vreau sa le predau halatul si legitimatia … Tot ei, au scos cateva minciunele la angajare… In iulie 2013, un prieten a contactat firma… si surpriza, desi salariul minim pe econimie crescuse fata de anul trecut, salariul oferit de acestia a scazut…

Lugera & Makler

Desi din nume, parca ar fi vorba de 2 asociatii, ei bine, in Timisoara, sediul lor nu are nici 3 angajati si din cate am observat la ultima renovare a blocului unde detin un apartament sau doua, nici sediu nu prea mai au pentru ca afisul nu mai e pe cladire. Daca la Adecco sunt cam 10 birouri inghesuite in 2 camere, aici sunt vreo 4 camere cu cate un birou si maxim 3 angajati in total…  Primul contact l-am avut prin februarie- martie 2013. Am depus Cvul si… mi s-a spus sa astept … cat nu se stie.. am revenit cu un telefon dupa o luna, acelasi lucru… era clara situatia… cam falimentara.

Gi Group

Un prieten foarte bun a facut contactul cu ei in iulie 2013. Aflase de ei prin publitim si i-au spus ca nu pot da detalii privind locul de munca… de parca ar fi fost cine stie ce secret. Oricum odata ajunsi la ei pe strada, cam greu de gasit numarul… adica 3 care era odata si la sfarsitul si la inceputul strazii… Dar au oferit un job corect si bun.

Manpower

Cei de la sfarsit sunt si cei mai buni… Tot prietenul meu i-a contactat in iulie 2013 si pe langa ca au avut bun simt, i-au oferit un loc de munca pe loc fix in domeniul dorit de el si au oferit si numar de telefon si adresa de email pentru a pastra legatura… Au un fel de secretara care te trimite la persoana potrivita ca sa depui CVul si de aici incolo, totul depinde doar de tine.

Firma recrutare Seriozitate Eficienta Bun Simt Nota Finala
MANPOWER 10 10 10 10
ADECCO 4 5 4 4.33
LUGERA &MAKLER 6 3 5 5.33
GI GROUP
7 7 8 7.33

Nu recomand nici o firma de recrutare resurse umane care are nota finala sub 6.

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 07/07/2013, in Viata mea and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. stie cineva O FIRMA SERIOASA CARE FACE ANG SI PTR FEMEI IN GERMANIA
    DACA STITI CV VA ROG AJUTATIMA

  2. macoveanustefanel

    CINE DRACU ARE INCREDERE IN AGENTIILE ASTEA DE 2 LEI NU VEDETI LA TV CA TOATE AGENTIILE DAU TEPE LA OAMENI IO NAM VAZT NICI UN ANUNT CU ASTIA CAR FI AUTORIZATI CINE STIE CE SAMSAR TIGANOI O FI IN SPATELE LOR CARE PACALESTE OAMENI CU LOCURI DE MUNCA TOATE AGENTIILE ISI IAU COMISIOANE GRASE DE LA FIRME DAR ELE AGENTIILE NU GARANTEAZA LOCURILE MUNCA CEI DE FIRMELE MARI CARE ZIC EI AGENTIA CA AU CONTRACT CU EI CU MAGAZINELE SAU DEPOZITELE SPUN CA NICI NU AU AUZIT DE ASTIA FRATILOR VA LUATI TEPE NU VA ANGAJATI PRIN AGENTII IO NU CRED IN IDIOTI ASTIA CARE ISI SCHIMBA NUMELE PESTE NOAPTE SAU LA LUNA

  3. Intrtadevar cei de la Manpawor sunt cei mai profesionisti, fara dicutie.
    Cei mai mincinosi si neseriosi sunt cei de la Gi Gruop, vesnic intarzie cu bonurile. La Gi Gruop merge treaba dupa cum are chef Lavinia Bodin.
    Cei de la Manpawer se implica pentru fiecare angajat. Nu exista sa-ti dai demisia si sa nu-ti gaseasca alceva in loc. La Gi Group cand mergi sa-ti bagi demisia ti se arunca o foaie in fata, pe care sa o complectezi si nici macar nu te saluta la plecare.

Lasa un comentariu

