Daca esti roman, esti…


Urasc conceptia multor persoane ca daca esti roman, esti un gunoi ratat, dar cel mai mult urasc ideea ca multi romani gandesc asa si ca alti romani chiar dovedesc ca sunt gunoaie ratate datorita mentalitatii lor.

Ieri, intr-un meci de League of Legends 3 versus 3, unde inamici sunt dati aleatoriu, am intalnit o situatie, putin spus hilara si cretina. Doi dintre inamici aveau nume romanesti: XcristiX si mindrut . Am incercat sa comunic cu ei in l imba romana, dar ei mi-au raspuns in engleza de fiecare data cand am incercat sa discut cu ei, facand pe prostii, sau poate chiar erau, iar la sfarsit dupa ce au castigat meciul… au inceput sa injure in romana, facandu-ma un roman prost si ratat… Care era idea din spatele acestei comportari? Ei bine, lipsa celor 7 anii de acasa…

Tot ieri, pe chatul jocului The Settlers Online, o persoana a dorit sa stie de ce nu ii merge un cod voucher, am incercat sa ii ofer explicatia faptului ca poate fi de vina ora serverul, fiind unul strain( nu stiam exact care, mai tarziu am aflat ca este german) si fiind beta (lucru care am incercat mai tarziu sa il evidentiez in chat, persoanele nevrand sa inteleaga ca atunci cand o aplicatie este beta, programatorul incearca sa imbunatateasca aplicatia cu caracteristici cat mai interesante si nu schimbarea unei ore este prioritatea) si ca acest cod poate fi unul expirat. In aceasta discutie au aparut diverse „personalitati” cu un caracter total de roman „adevarat” care se crede inteligent si de fapt el nu are nici macar un lucru comun cu domeniul respectiv. Ajunsesem deja sa ma confrunt singur cu 3-4 persoane, unul luandu-ma peste picior dupa ce am incercat sa imi dovedesc ca am mai multa experienta decat oricare dintre ei prin absolvirea unui liceu si facultatii in domeniu. Persoana respectiva ( Geondr), se credea un om plin de diplome si cunostinte, trimitandu-ma la mamica si facandu-ma copilut. Poate in perioada sa comunista, nu a invatat ca trebuie sa isi tina gura si sa nu intre in discutii care il depasesc si ca ar fi bine sa fie respectuos chiar si cu un copil care il intrece din punct de vedere al inteligentei  intr-un domeniu despre care era discutia pe „domnul” in varsta, extrem de intelept, dar nu prea modest🙂 . Un alt individ, incerca sa ma invete pe mine ce este un „server” dupa ce ii dadusem deja definitia si dupa ce gasise pe  wikipedia definitia…. Mai grav era ca tipul era un sm3ch3r@sh dovedit doar prin modul cum scria.  Un altul, nu stia cum sa imi demonstreze ca un server = calculator = unitate. Pacat ca la unitate i se spune unitatea calculatorului, pacat ca la orice magazin daca te duci si spui ca vrei sa cumperi un calculator iti ofera atat unitatea cat si monitorul, mouse si tastatura, care fiecare in parte reprezinta o componenta a calculatorului, fie periferica sau nu. Pacat ca sunteti multi, dar prosti si ati dovedit inca odata cum este romanul „adevarat”.

 

Si ne mai miram de ce strainii ne vad cum ne vad… cand noi insine, nu doar ca ne vedem…. intr-un mod … total rau, ci chiar ne comportam ca atare.

Knowledge Romanian Eastern EU

Knowledge Romanian Eastern EU (Photo credit: Wikipedia)

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 19/07/2013, in Viata mea and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasa un comentariu

