Un articol intarziat … Fobiile mele


In copilarie aveam cateva fobii urate a caror efecte au mai ramas si in ziua de azi.

Frica de multime / persoane necunoscute sau situatii noi datorita carora m-as putea face de rusine = agorafobia , imi facea sa transpire palmile enorm de mult si sa nu ma simt in largul meu.

Frica de ace, mai precis, injectii = aichmofobia care ma faceau sa ma ascund dupa usa camerei in speranta ca nu ma va gasii nimeni si nu va trebui sa iau injectia respectiva.

Frica de esec, de a nu realiza ceea ce trebuie sau ceea ce mi-am propus = atichifobia , fobie datorata asteptarilor si reprosurilor exagerate ale familiei, cat si a esecurilor repetate de care am avut parte in viata.

surinformation

surinformation (Photo credit: fiolka1)

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 19/08/2013, in Viata mea and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. moni csillag

    Astai inceputul luptei tale cu viata singur( noi suntem alaturi de tine).Esecuri evem fiecare in viata , trebe sa luptam totdeauna sa ne fie noua bine, nu te lasa esti tanat .In viata sunt multe urcusuri si coborasuri.Fi mai comunicativ cu cei care ii simti aproape de tine si lupta pentru visul tau……..viata e o lupta.Sa nu ai incredere in oameni fiecare vrea sa-i fie lui bine nu tie, singuri care iti vreau binele 100% sunt familia. Eu te sustin in tot cea ce faci dar fii mai hotarat .

Lasa un comentariu

