Philipphe a cucerit vara si a fugit iarna


De mon amie Philipphe v-am mai povestit in articolul: Francezul care iubeste Romania. Continuarea urmeaza in acest articol.

Dupa ce a revenit in Timisoara dupa cativa ani, am povestit  multe si marunte, de la viata lui in Franta, la viata lui in Romania, viata in Romania, viata mea si asa mai departe.

A vizitat Timisoara, s-a intalnit cu fetele noi, dar si vechi, si-a refacut anumite relatii, iar altele le-a dat naibii. In unele seri imi facea cinste la Roy si discutam ore intregi, in  altele mergeam la el si discutam la fel, tot felul de oportunitati online care sa aduca bani, de la simple idei de afaceri, la siteuri diversificate cu diferite teme.

In final, m-a ajutat cu mutarea in locul lui intr-un apartament cu o camera despre care voi scrie in urmatorul articol😀 . Am colaborat impreuna 2 luni si inca mai discutam despre oportunitati online si despre contracte intre freelanceri si angajatori.

Vara aceasta nu a mai revenit la noi, dar spera sa vina in vara lui 2014…

A cucerit vara lui 2012 in Romania, iar iarna a fugit, pentru ca nu o suporta.

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 07/01/2014, in Idei, Viata mea and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasa un comentariu

