Noua locuinta


Ei bine, cu ajutorul bunului meu prieten francez m-am mutat in locul lui, intr-o zona linistita de case, unde doar cainii fac zgomot.

Stau intr-un bloc relativ nou construit cu curte interioara si cu interfon, la mansarda. Apartamenul are 36 metri patrati cu o bucatarie aproape cat vechea locuinta cu un frigider, centrala termina, aragaz si mobila, un hol mare in care am loc sa imi pun frigiderul meu de la o alta locatie, o camera cu mobila batraneasca, televizor, un mic balcon si o baie cu vana si masina de spalat.

Pretul este de 150 euro chiria fata de cei 120 de la vagauna, iar spatiul este triplu, ca sa nu mai mentionez de caldura pe centrala termina, vana, aragaz, frigider si televizor… deci conditiile sunt de cel putin 5 ori mai bune decat dincolo iar pretul este putin mai ridicat. La intretinere platesc 150 lei, de unde 50 tv + net la upc, net pe care trebuie sa il schimb, ca viteza maxima este de 300kb si orice as descarca, nu mai se incarca siteurile… iar restul de 100 lei este curent+apa, nu conteaza cat consum, pretul e fix, iar pe langa asta cat gaz consum.

Am liniste si interfon, am spatiu si conditii decente de trai.

Insa, nu totul e perfect. Dupa un an de stat aici, au aparut problemele..

Televizorul si masina de spalat s-au stricat, primul chiar de doua ori, ambele fiind vechi. Masina am reusit sa o repar singur, iar televizorul prima oara l-am dat proprietarei sa il repare, dupa aceea l-am dus eu… Interfonul s-a stricat si nu mai puteai intra in bloc… deci daca iesi, ai ramas iesit pentru ca nici tastele nu mergeau, pur si simplu neavand curent. Intoxicarea cu fum a aparut de la .. soba cu lemn, soba care nu stiu cum dracu e facuta, ca daca faci foc la parter, fumul ajunge… la ultimul etaj si se descarca la omul care sta acolo. Cica hornul ar fi ok… Curentul cade tot mai des, de doua- trei ori din cauza panoului general care e prea slab, mai slab ca si cel din apartament si odata din cauza panoului din apartament care … e unul antic si de demult ( pleonasm pentru evidentiere…) cu lita si draci, panou la care un electrician batran a stat 30 minute sa isi deie seama cum sunt facute lucrurile pentru a-l repara. Chiar daca si electricianul si proprietarul ( acesta chiar si de doua ori) au spus ca trebuie schimbat panoul… ei bine nu au facut-o. Butucul de la usa, tot eu l-am schimbat…

 

Poate ar fi bine pentru o mutare… urmeaza…

 

locuinta

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 17/02/2014, in Viata mea and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasa un comentariu

