Cum iti da teapa magazinul Allview de Black Friday


Ei bine, daca ati citit ce am scris pe aici, va puteti da seama ca sunt un fan al tepelor, le iau mai des decat schimb sosetele…

In 2013, de Black Friday am comandat de pe magazinul celor de la Allview o tableta care era la reducere ( -200 lei aproximativ). Mi-am facut cont, am completat toate datele, cele de livrare le-am pus ca fiind datele din Petrosani si ai mei trebuiau sa primeasca pachetul, iar plata prin card… Am dat sa fac plata, am completat datele si am dat sa platesc… dar am stat 5 minute cu butonul albastru apasat, dupa care a trebuit sa plec.

Am crezut ca e gata plata. Am citit la ei si in maxim 20 de zile lucratoare trebuia sa ajunga pachetul… Mi s-a parut cam mult, dar in fine… si am stat si am stat si am sunat de 3 ori la ei. Prima oara imi raspunde un robot cu voce de femeie am stat 3 minute nu a intrat nici un operator… A doua oara la fel, a treia oara am stat 5 minute, un robot imi spunea sa astept, altul canta si unul cu voce de barbat imi reamintea ca acest apel va fi inregistrat… tot nimic, nici un operator…

Si uite cum trece o luna si jumatate si ai mei primesc telefon de la un curier ca a ajuns pachetul si plata e ramburs. Am ramas  mut, bine inteles ai mei au refuzat comanda…

Eu nu neg calitatea Allview, dar magazinul online… este mult mai mult decat jalnic… Prin urmare… sa nu va bata gandul sa cumparati de pe Allview ceva… ca trece Craciunul, daca cumparati cu ocazia sarbatorilor de Pasti…

allview

allview

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 12/04/2014, in Viata mea and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasa un comentariu

