Ce e prea frumos nu e niciodata frumos …


In speranta sa mai pun niste banutii la o parte pentru anumite investitii, dar si in speranta cunoasterii mai multor persoane cu influenta in Timisoara si de a face parte dintr-o asociatie si dintr-o ideologie interesanta si placuta, am facut pasul de a ma muta pe 1 martie la un mic palat. M-am mutat la o asociatie revolutionara, care la parter avea biroul si saliile festive, iar la etaj spatiile de locuit.

Intelegerea  initiala cu presedintele asociatiei era sa platesc doar cheltuielile, iar in schimbul chiriei sa fiu ” calculatoristul” cum zicea el, adica sa lucrez pe calculator 4 ore pe zi de la 18:00 la 22.00. O intelegere care mi-ar fi permis sa economisesc niste banutii, dar nu am rezistat si dupa 3 saptamanii, m-am mutat la un loc nou, un loc despre care voi lasa cateva poze si impresii intr-un articol viitor.

De la „calculatoristul” asociatiei, ajunsesem sa fiu coordonator de activitati si sa sun pe diverse personalitati de pe telefonul meu, sa fiu luat la rost de acestea cand doream sa imi confirme prezenta la un eveniment, iar ele spuneau ca nu au primit nici macar invitatia, sa plantez copaci, sa spal si sa matur pe jos, sa mut mobila, sa curat de fecale custiile iepurilor, sa trebuiasca sa stau la propriu in fundul presedintelui si telepatic sa stiu tot ce era de stiut si sa actionez inainte sa se intample lucrul la care trebuia sa actionez…

Ei bine, ce e prea frumos nu e niciodata frumos in final si nici adevarat…

Se pare ca pana la urma, nu exista prea multi oameni seriosi si nici respectuosi, asa ca mi-am luat talpasita si v-am scris acest articol ca poate… invatati si voi ceva din el🙂.

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 25/04/2014, in Viata mea and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasa un comentariu

