Zeii de pe Internet


In urma activitatii mele (enorm de mare) pe internet, am dat de diverse persoane.

Unul dintre aceste exemple, cel mai recent, ar fi cand am programat un programel sa posteze automat pe grupuri de facebook anumite mesaje/ anunturi, un tip dintr-un grup mi-a dat un comentariu, punand la indoiala capacitatea mea de a efectua ceea ce scria in anunt, lucru care nu doar ca m-a enervat, dar a dovedit si cat de prost era acest Petru Bunea, care are mai multe conturi pe facebook, doar ca sa isi piarda viata. Logic, ca m-am enervat si l-am intrebat sec daca nu are somn sau asa este el cand este prost. Dupa mi-a raspuns facandu-ma cretin si editand o poza cu mine pe care a lasat un mesaj vulgar. Mentalitea de zeu de pe internet de parca el era nu stiu cine dupa ce i-am dat block si nu am mai putut accesa nici postul si nici grupul respectiv era de-a dreptul hilara :” Data viitoare vezi la cine dai block, cretinule” . De parca un grup de facebook m-a ranit la inimioara sau la buzunar. WTF! Mai cresti copile…

Un alt exemplu a fost, ar mai fi cei care daca le-ai dat un email, gata se apuca la 3 dimineata sa iti sparga conturi si asa mai departe. Serios? Nu ai ce face la 3 dimineata?

Altii, mari hackeri, afla unde „locuiesti” pe baza ipului si te ameninta cu … tiganii. Insa in functie de zona in care stai, in Romania, ai mari sanse ca datele sa nu fie… prea exacte…. cu cateva strazi, jumate de oras sau poate chiar jumate de Romania, poate de aia nici nu au gasit avionul prabusit din prima …

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 07/07/2014, in Viata mea and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasa un comentariu

