Reactualizat august 2014: Hosturile din Romania: hqh, ghesi, quality-host, gamesiasi, panhost, hostzilla, ipvhost, dynamicspace, hostwin, nshost, despregazduire, blastwave, romarg, hostprofil, mxhost, wdp-gazduire, krond, thebit, spatiul


In ultimii 5 ani, am reusit sa ma impart in multe proiecte online si sa ma izbesc de cate un host foarte prost configurat sau de altul foarte bine pus la punct. Iata parerile mele despre toate hosturile de care m-am lovit sau m-am bucurat. Unele nu mai sunt existente pe piata, altele sunt, dar abia merg, sau altele abia acum cresc. Las si linkuri la infohost.ro acolo unde se poate. Am avut ocazia sa lucrez si cu hosturi straine… dar despre acestea voi scrie alta data.

Acest articol este actualizat in mai 2014 si in  ianuarie 2014. Am adaugat 5 hosturi cu care am colaborat si am actualizat informatiile despre 3 hosturi cu care deja lucrasem destul de mult. Prima data a articolului este septembrie 2012.

Firma Hosting Pret Calitate Suport Nota Finala
HQH 8 2 2 4
GHESI 8 8 8 8
QUALITY-HOST 8 5 7 6.66
GAMESIASI 6 6 5 5.66
PANHOST 9 9 10 9.33
HOSTZILLA 9 6 7 7.33
IPVHOST 8 6 5 6.33
DYNAMICSPACE 9 2 6 5.66
HOSTWIN 9 8 2 6.33
NSHOST 8 4 2 4.66
DESPREGAZDUIRE 10 3 7 6.66
BLASTWAVE 7 6 8 7
ROMARG & WDP-GAZDUIRE
5.5 7.5 4 5.6
HOSTPROFIL 9 4 5 6
MXHOST 10 9 9 9,3
KROND 7 10 9 8.6
THEBIT 7 7 3 5.6
BEONLINE 8 5 5 6
SPATIUL 8 8 ? ?

Nu recomand nici o firma de hosting care are nota finala sub 6 sau inclusiv 6!

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 06/08/2014, in Ganduri, Idei, Profesia mea, recomandare and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 9 comentarii.

  1. O afirmatie si o intrebare o sa formulez si eu.

    Afirmatie: Romarg si WD-Gazduire nu lucreaza impreuna si nici cu Pongo. Romarg si WDP-Gazduire sunt exact aceasi firma, sunt doua site-uri cu nume de domenii diferite, in rest nimic diferit una fata de alta.

    Intrebare (una retorica): Tinand cont de afirmatia de mai sus, automat preturile si serviciile sunt identice, suportul la fel (insa notele diferite). Oare cat de obiectiva sau subiectiva este aceasta comparatie a firmelor de gazduire?

    • Daca Pongo nu lucreaza cu WDP Gazduire inseamna ca sunt aceeasi firma, altfel siteurile facute de cei de la pongo nu ar fi gazduite la wdp iar in oferta lor nu ar fi host de la wpd gazduire, corect? Notele nu au cum sa fie obiective, daca ar fi obiective inseamna ca personal nu am testat calitatea si suportul acestor firme de gazduire, corect? Obiectiv poti fi cand nu e o chestiue personala. Sunt note subiective determinate de modul cum se „misca” siteurile, de timpi de reactie a celor de la suport si de modul de reactie a celor de la suport. Majoritatea firmelor prezentate raspund la cateva ore dupa deschiderea unui tichet si daca ai o probleme de natura tehnica pe care ei o pot rezolva in cateva clickuri, nu ti se ofera solutia directa, ci una vaga in care esti rugat tu sa faci .

  2. Eu am gazduire de la MxHost de vreo 4ani si nu am avut probleme. O singura data am apelat la suportul tehnic si mi-au raspuns in 5minute,la 2dimineata! Cunosc mai multe persoane care au de la ei si nu i-am auzit sa se planga vreunul. Deci pot sa recomand.

  3. Destul de dubios articolul.
    Incerci sa arunci cu noroi in toate host-urile cunoscute si sa promovezi niste host-uri no-name.
    Nu am incredere in asa ceva. Am folosit mai multe din host-urile presupuse „fara nota de trecere” si am fost foarte multumit.
    Deci… cel mai probabil, propaganda ieftina.

    • Da… tare dubios e sa iti expui propria parere despre un subiect anume… la fel de dubios pe cat host-urile no-name sunt recomandate si de altii cum ar fi Staicu Ionut si altii.
      Tinand cont de ultima ta fraza… deci… esti vreun comunist ?

  1. Pingback: Namebox Hosting- Servicii de calitate la preturi foarte bune | Mihai ➮ Un Căzut de pe Lună ッ

  2. Pingback: Agentii de recrutare: Manpower, Adecco, Lugera &Makler, Gi Group | Mihai ➮ Un Căzut de pe Lună ッ

  3. Pingback: Blogul lui Irinel - Trairi,Emotii,Sentimente !

  4. Pingback: Blogul lui Irinel – Just do it !

Lasa un comentariu

