Cei care trimit cereri de prietenie pe Facebook, dar nu zic ce vor


Am intalnit mai multe persoane care mi-au dat add pe Facebook. In speranta ca mi-au dat add pentru a colabora impreuna la un proiect sau altul online asteptam cateva zile sa ma contacteze dupa care ii contactam eu daca nu ma contactau ei.  Intrebam persoana respectiva cu ce pot sa o ajut? Trec orele, vad ca mesajul a fost vazut, trec zilele, intreb din nou… Uneori intreb chiar si a treia oara… si totusi, nimic…

De ce m-ai adaugat pe Facebook, daca nu zici ce vrei? Nu inteleg acest tip de oameni care iti mai si citeste mesajul, dar nu zice ce vrea… Bine ca m-ai adaugat pe Facebook…

Si logic dupa… ii sterg pentru ca nu vad de ce as tine pe cineva care nu cunosc deloc si nici nu stiu ce vrea de la mine.

Asa ca nu ma mai adaugati pe Facebook fara sa ziceti ce vreti…

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 08/11/2014, in Viata mea. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasa un comentariu

