Cum sa faci numarul de telefon de pe site sa fie apelabil de pe telefon


In acest mic articol, va voi arata cum sa faceti numarul sau numerele de telefon, dupa caz, de la pagina de contact sau de oriunde altundeva de pe site sa poata fi apelabil direct de pe telefon.

La fel cum ati scrie codul html pentru un link, la fel scrieti si codul urmator:

<a href=”tel:numar-de-telefon”>Numarul de telefon sau orice alt text</a>

Trebuie, logic, sa intrati cu telefonul (smartphone) pe site ca sa puteti apela numarul afisat dupa care doar apasati pe numar si daca aveti instalat skype sau alte programe similare veti fi intrebat daca doriti sa apelati numarul prin skype sau prin apelare directa. Daca nu aveti instalat skype sau alte programe similare atunci veti apela direct numarul de telefon.

Acest truc este foarte folositor pentru cei care folosesc tablete sau smartphone-uri pentru a naviga pe siteuri. Exemplu mai jos:<a href=”tel:0749254501″>Numarul de telefon </a>

De asemenea, in acest mod va puteti si ascunde numarul de telefon, astfel nefiind „preluat”de alti „prieteni”, atata timp cat inainte de </a> si dupa „> scrieti orice altceva inafara de numarul de telefon, daca nu vreti sa il publicati.

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 25/02/2015, in Profesia mea and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. Petrescu silviu

    Vreau si eu sa aflu cum se face sau daca trebuie sa instalez vreun plugin

  2. petrescu silviu

    scriptul din articol cum si unde il scriu trebuie sa il copiez sau altceva? nu stiu cum se face…

    • Il scrii acolo unde vrei sa apara.

      • petrescu silviu

        deci eu sunt abonat la bursa de transporturi si imi iau curse de pe site, in dreptul cursei respective este afisat nr de telefon, care eu trebuie sa il apelez foarte repede de pe laptop cu smartphonul asociat la respectivul laptop, daca stii vreun program sau ceva asemanator ca sa pot apela imediat cu un simplu click, bineinteles repet, eu avand casca in ureche si telefonul asociat la laptop, multi spun cu skype sau alte programe..mersi anticipat

      • Scriptul nu este pentru tine abonat al siteului bursei de transporturi, ci pentru cei care au facut site-ul. Doar ei pot sa puna pe script site-ul si sa poti suna. Degeaba apare afisat nr de telefon daca scriptul nu este pus de catre cei de la bursa de transporturi. Tu nu ai ce sa faci si cum sa apelezi direct numarul de telefon afisat la ei pe site. Incearca sa ii redirectionezi aici si sa le sugerezi aceasta imbunatatire.

  3. petrescu silviu

    am inteles mihai, mersi mult si deci nu exista nici un program sa il instalez?

    • Pai acel program ar trebui sa recunoasca numarul de telefon de pe site ca este numar de telefon si ca nu este un text simplu dupa care sa iti faca telefonul sa il apeleze. Nu cred ca exista mai ales ca un nr de telefon poate fi scris sub mai multe forme cum ar fi 074.000.0000 sau +40740000000 si asa mai departe si programul ar trebui sa recunoasca toate modalitatile… Din nou asta ar depinde de cei care au facut site-ul.

  4. petrescu silviu

    am inteles, am niste prieteni care sunt dispeceri pe aceste situri si am vazut ca pot suna imediat cu casca la ureche si smartphonul asociat la laptop, printr-un simplu click si de aceea sunt eu in dubii, ca ei folosesc acelasi site pe care il am si eu…

    • Buna Silviu
      Ai reusit ceva in legatura cu apelarea pentru bursa de transport?
      Sunt si eu interesata.
      Ma poti ajuta?

Lasa un comentariu

