Review: Casti Gaming Genius HS-G500V


Dupa ce am schimbat in ultimii 5 ani tot atatea casti, toate fiind A4tech HS-50, model recomandat de un prieten, mi-am luat niste super Casti de gaming Genius HS-G500V.

La cele vechi mereu se desfacea o casca sau microfonul si totodata se decojea legatura dintre casti. Pe langa asta ma strangea pe urechi si vara tinea de cald prea mult.

Super castile de la Genius le-am luat de la PC GARAGE la doar 78 de lei si pe langa ca sunt comode, se aude bass-ul cum trebuie mai au si vibratii si inlatura zgomotul care vine din exterior. Le folosesc atat la conversatii pe Skype, cat si la ascultat muzica cu Aimp, la vizionat filme cu Bsplayer, la stream-uri online cu Twitch si bineinteles, la jocuri. Vibratiile nu prea le folosesc, decat foarte rar mai ales ca nu prea am sloturi Usb la laptop.

Momentul ala cand iti cumper niste super casti… hmm.. inclusiv cu vibratii :)) la un pret super mic, la un bass adevarat, extrem de comozi, cu microfon smecher si cu noise cancellation!

 

hs-g500v-5f7a5b2caa837da742e1e62403bc9536

 

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 26/08/2015, in Viata mea and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasa un comentariu

