Review: Mouse gaming Redragon Centrophorus Black


Mi-am cumparat acum prin iulie un super mouse nou. La cel vechi, un A4tech Oscar x7 pe care am dat 100 de lei firul a crapat in mai multe parti si nu mai era la fel de eficient.

Noul mouse l-am achizionat de la PC Garage impreuna cu o pereche de super casti despre care am scris aici: Casti Gaming Genius hs g500v .

Deosebirea majora dintre acest nou mouse si cel vechi este pretul. Pe cel vechi am dat 100 de lei acum 2-3 ani, iar pe acesta am dat 74 de lei.

Alte diferente ar fi faptul ca Dragonul Rosu merge pe orice suprafara, indiferent care este aceasta, fara un pad sau o carte pe post de pad cum foloseam pentru Oscar, dar si cablul auriu care nu poate crapa atat de usor.

Pe langa aceste mari diferente Mouse-ul de gaming Redragon Centrophorus Black are greutari, are 3 butoane in plus, doua laterale si unul pentru schimbarea vitezei, nu are viteza maxima de 3600 dpi ca si Oscar, dar nici nu am nevoie pentru ca orice as face fie gaming ( League, of Legends, Smite, Heroes of the Storm, Counter Strike, etc, fie programare sau tehnoredactare il folosesc la fix 1000 dpi.

Singurul minus este ca ramane aprins chiar daca pui clapeta la laptop. Se stinge doar daca stingi definitiv si laptopul, ceea ce uneori nu ai nevoie.

Ca si design ii dau nota 10, iar ca si functionalitate tot 10, mai ales ca are un fel de pini pe spate care ajuta sa nu se depuna transpiratia mainilor pe el.

 

Momentul ala cand iti iei un mouse care merge brici pe orice suprafata si mai este si de gaming si nici nu ai dat prea mult pe el :X

 

centrophorus-black-aac65198936beb94ca57324af6dd4ade

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 26/08/2015, in Viata mea and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasa un comentariu

