Pe unde mancam eu in Timisoara


Eu la pranz mergeam la o pizzerie turceasca de langa Banca Transilvania din Complexul Studentesc care nu mai este de cativa ani si acum este ceva bar numarul 2. Era o chelnerita draguta, tot felul de pizze turcesti denumite pide si lahmacun unde iti ofereau gratis seminte de ardei iute pentru produsele comandate.

Dupa am mers la Roy, dar de cand cu viermi in ciorba, cu timpul foarte lung de asteptare si cu faptul ca daca luai o ciorba iar partenerul de masa un felul doi nu le aduceau impreuna, am renuntat sa mai caut ceva bun si prefer sa comand de la Roco o oferta de 2 pizza + 4 doze gratis sau de la Napoleon cateva Shaorme adevarate. Uneori mai iau cate o plescavita de pe Sagului de la Antalya. Cam atat.

Cel mai bine ar fi sa savurezi o mancare buna, ieftina si impreuna cu cineva, eu deobicei imparteam cu cel mai bun prieten Roby😀 .

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 12/10/2015, in Viata mea and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasa un comentariu

