Un raspuns pentru comentatorul sportiv Florin Ceafalau


In urma unui link de pe Facebook, am gasit un comentariu al marelui comentator sportiv Florin Ceafalau la propriul sau articol unde ataca, in special statul ca nu face nimic pentru sportivi si in special pentru cei de la Olimpiada de la Rio.

Ei bine in comentariul sau de AICI, domnul Florin mentioneaza ca trustul PRO TV la care lucreaza el, ar fi mentionat si  stiri si din alte sporturi decat fotbalul.

 „Observ cu parere de rau ca unii inca mai folosesc acel cliseu prin care dau vina pe presa pentru esecul Romaniei la Rio. „Dar voi de ce promovati doar fotbal si pe X si pe Y?”

NU ESTE ADEVARAT. Nu stiu cum sunt altii, ca nu le-am contorizat articolele, dar noi la ProTV si Sport.ro am promovat in ultimii ani SUTE de sportivi din alte sporturi. Am avut campanii inainte de Rio, am facut zeci de episoade la seria Eroi.ro, in care am prezentat campioni din zeci de sporturi, de care nu a auzit nimeni. Deci inainte sa veniti cu acuze d-astea puerile ca noi il promovam doar pe Gigi Becali, asigurati-va ca ati vazut tot ce am dat si ca ati citit tot ce am scris.

Si inca ceva, pentru puristii presei din Romania. Stiti cate vizualizari face o stire cu Gigi Becali si cate face o stire cu campioana Romaniei la triplu salt? Pentru diferenta asta pe cine dati vina? Pentru faptul ca suntem o societate care consuma 90% fotbal pe cine dati vina? Puneti mana pe telecomanda si schimbati tendinta de consum a publicului si o sa vedeti o schimbare si din partea presei.”

Pacat ca minciunile sunt minciuni si de aceea am fost enervat de acest comentariu ipocrit lasand unul corect cu intrebari ironice si retorice la adresa domnului Florian pe care il gasiti AICI.

„De aia de fetele de la scrima ati pomenit doar cand au luat medalia si in rest nimeni nu stie cine sunt ele ? si alte exemple domnule Florian Ceafalău ? Te rog uita-te la stirile sportive de pe Pro TV. Cat % ocupa fotbalul si cat % alte sporturi? Pana cand nu ia vreun sportiv o medalie sau nu castiga un meci mai important, noi romanii nici nu stim ca ei au existat, la fel s-a intamplat si cu Simona Halep si la fel se vor intampla si cu altii.”

raspuns florian ceafalau

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 16/08/2016, in Viata mea and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasa un comentariu

