Review Laptop ASUS F550JK-DM112D cu Intel Core i7-4710HQ pana la 3.5GHz , 15.6″ Full HD, 8GB, 1TB 7200 rpm, nVidia GeForce GTX 850M 4GB DDR3


Un laptop super interesant si asta pentru ca la pretul de 3500 lei, pret care si  dupa 2 ani si  6 luni pare sa fie la fel pe unele siteuri, face mai multe decat credeam si asta poate fi cu siguranta vina producatorului adica a lui Asus!

Acest laptop are tot ceea ce mi-am dorit si anume:

  1. Procesor Intel i7
  2. 8 GB RAM
  3.  HDD de 1 Terra si 7200 RPM
  4. Placa video nVidia

Bine inteles, mereu exista dorinta de a avea  ceva mai mult de cat atata si pot spune ca urmatorul laptop va fi tot un ASUS dar un ROG pe la 5000 lei cu cel putin 16 GB RAM si o placa video nVidia de macar 1050. Pe langa asta urmatorul laptop va avea si un SSD micut cat sa incape pe el Windowsul si programele.

Dar sa vorbim despre acest laptop. Dupa atatea luni de folosire pot spune ca am avut o inspiratie WOW sa cumpar instant si un mouse si o tastatura dar si un cooler extern cu patru ventilatoare care sa imi sustina incalzirea care la laptopuri este o mare problema.

Pot spune ca am rulat jocuri interesante dar as minti, nu de alta dar nu ma atrag jocurile WOW! Ce am rulat pana la epuizare este League of Legends, Counter Strike 1.6 si alte jocuri de pe Steam!

Singura buba ar fi ca  laptopul suporta maxim 12 GB Ram si as fi vrut sa ii fac upgrade la 16 GB impreuna cu un SSD!

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 07/01/2018, in Viata mea. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasa un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.