A doua zi in Parang – Impresii( 9 august 2008)


2day: Ma duc la toaleta ,cand vin am norocul sa mi infig calcaiul intr-un cercel ,dupa ce scap de el, ma culc inapoi. Peste cateva minute sunt trezit de un miros puternic de ceapa,ma culc. Dupa mic dejun ,urmam o tinta: varful Carja. Ne intalnim cu un grup de copii care merg spre aceasi directie. Mergem impreuna cu ei cam o ora si jumatate , dar dam de un urcus abrupt si usor periculos… Vazand acest urcus , o persoana care era cu mine a zis ca nu urca mai sus , mai ales ca avera probleme cu picioarele si ne am oprit , am savurat cate un mar fiecare , dupa care ne-am intors inapoi la cabana, copii au reusit aproape toti sa treaca de aceea zona. La cabana ne astepta un miros de ceapa superb . La servirea pranzului , am aflat ca mirosul provenea de la gulasul din farfuriile de pe masa. Am mancat un gulas extraordinar , dupa care am jucat cateva partide de 66 in care am luat , evident 😐 , bataie si sah , o partida , terminandu-se cu remiza. Obosit, m-am intins pe canapeaua din sufragerie ,fata in fata cu televizorul si m-am uitat pana pe la 18.00 la tvr1 , la un film francez, romantic si amuzant. Era pe cat sa adorm , dar n-am izbutit. In final am luat cina si da… m-am culcat si eu … ca tot omul :D.

Nu prea am facut poze , iar cele pe care le am facut sunt realizate cu ajutorul a 3 dispozitive: un sony ericsson w200i , un sony ericsson k200i si un aparat de fotografiat vechi cu film si blitz prim urmare claritatea este jalnica asa ca imi cer scuze.

p.s. Articol mai vechi reluat de pe Blogu’ de Râs.

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 19/04/2009, in Idei, poze, vacanta, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. dap , inghetat , am suflat usor peste el sa se ridice… si sa se incalzeasca 🙂

Lasa un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.