Nu mai cumpar fast food ( shaorma, kebab , gyros) de la colt de strada.


Nu mai cumpar fast food ( shaorma, kebab , gyros) de la colt de strada, adica de AICI.

De ce?

Uite de ce:

Apropo …
Oficial si neoficial nu mai mananc deloc de la astia .. Acuma mi am luat niste fast food … Si sunt scarbit.. Tipa si a bagat toata mana cu unghiile netaiate si murdare in chifla mea de kebab ca sa o desfaca + pentru aranjarea carnii foloseste degetele … fara ustensile, fara manusii si pe deasupra se plange clientilor ca are multe de facut si i se mai vede si chilotei prin pantaloni… ea fiind o tipa grasuta … macar de era una draguta…

 

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 02/07/2011, in Ganduri, Idei, Review, Viata mea and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Eu aş mai trece pe la ei măcar pentru o şedinţă foto cu manichiura frenci a domnişoarei 😉

    Oricum, când mai mergi în expediţii din acestea de risc maxim dă-ne un semn!

Lasa un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.